Zwroty i wymiana Towaru.

Klient będący Konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz. U. 2014 poz. 827).


Odstąpienie od umowy dla swojej ważności wymaga złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru i przesłanie go na następujący adres: Sklep internetowy Hexeline, ul. Wilsona 46, 05-840 Brwinów lub na adres e-mailowy: esklep@hexe.com.pl. Towar wraz z paragonem fiskalnym należy wysłać najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.


W przypadku odstąpienia od umowy Sklep internetowy Hexeline zwróci Klientowi kwotę ustaloną w oparciu o obowiązujące przepisy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.


Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy Towar dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub gdy nosi ślady użytkowania. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem internetowym Hexeline w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Klient ma również prawo do wymiany towaru. Wymianie podlega tylko kolor i rozmiar produktu. Należy wypełnić w tym celu formularz wymiany i wraz z towarem i paragonem fiskalnym przesłać na adres Sklep Internetowy Hexeline ul. Wilsona 46, 05-84 0 Brwinów. Towar można wymienić w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. 

Zwracany lub wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać nienaruszoną plombę metki. 

Sklep nie przyjmuje żadnych paczek wysłanych za pobraniem.